Dokumentace stavu vozidla při sjednání havarijního pojištění

Máte-li sjednáno havarijní pojištění, je nutné doložit pojišťovně stav vozidla. Pokud toto neuděláte, není pojišťovna povinna vám poskytnout plnění v případě pojistné události nebo je vaše spoluúčast navýšena až na 99%. Způsob doložení stavu vozidla se liší podle pojišťovny. Informace jak postupovat naleznete níže a též je najdete v emailu, který jsme vám poslali při sjednání smlouvy.

Máte-li sjednáno havarijní pojištění u pojišťovny Allianz

Je nutné nechat zdarma prohlédnout Váš vůz na Vámi zvoleném pracovišti CEBIA. Prohlídka je zdarma a zabere zhruba 15 minut. Potřebné informace naleznete na kuponu CEBIA, který je součástí pojistné smlouvy. Dále na e-mailovou adresu info@allianz.cz zašlete prosím kopii velkého technického průkazu.

Máte-li sjednáno havarijní pojištění u pojišťovny UNIQA

Je nutné vozidlo nafotit nejdříve ke dni počátku pojištění a nejpozději do 15 dnů od počátku pojištění. Fotodokumentaci zašlete emailem na adresu prohlídky@klikpojisteni.cz. Do doby zaslání fotografií se v případě havárie uplatňuje spoluúčast ve výši 99% na pojistném plnění

Máte-li sjednáno havarijní pojištění u pojišťovny ČPP

Je nutné nechat prohlédnout Váš vůz odborným pracovníkem společnosti Global Expert, s. r. o. Prohlídka je zdarma a zabere Vám zhruba 15 minut. Na prohlídku se neprodleně objednejte na telefonním čísle 957 444 555. Do doby provedení prohlídky je spoluúčast na havarijním pojištění navýšena na 90%. Detailní informace naleznete ve smluvním ujednání na pojistné smlouvě.

Máte-li sjednáno havarijní pojištění u pojišťovny ČSOB

Je nutné vozidlo nafotit. Fotodokumentaci je třeba pořídit a zaslat v den sjednání pojištění. Přesný návod zde. Fotodokumentaci nám prosím zašlete na e-mailovou adresu prohlidky@klik.cz. Do předmětu zprávy uveďte číslo pojistné smlouvy. Do doby dodání fotodokumentace není pojistitel povinnen poskytnout pojistné plnění. Detailní informace naleznete v e-mailu po sjednání smlouvy nebo v závěrečném ustanovení na pojistné smlouvě.

Máte-li sjednáno havarijní pojištění u pojišťovny Direct

Pojišťovna Vám pošle instrukce k nafocení vozidla, případně je následně možné objednat technika, který přijede za Vámi a zdarma vozidlo prohlédne. Pokud Vás do 3 dnů od počátku pojištění nebude pojišťovna kontaktovat, volejte 221 221 221.

Máte-li sjednáno havarijní pojištění u pojišťovny Generali

Je nutné vozidlo nafotit. Fotodokumentaci je třeba pořídit a zaslat nejpozději do 15 kalendářních dnů od sjednání pojištění. Přesný návod zde. Fotodokumentaci nám prosím zašlete na e-mailovou adresu prohlidky@klik.cz. Do předmětu zprávy uveďte číslo pojistné smlouvy. Do doby dodání fotodokumentace se uplatňuje spoluúčast na škodě ve výši 90%. Detailní informace naleznete také e-mailu po sjednání smlouvy nebo v závěrečném ustanovení na pojistné smlouvě.

Máte-li sjednáno havarijní pojištění nebo připojištění skel u pojišťovny Kooperativa

Je nutné nechat prohlédnout Váš vůz odborným pracovníkem společnosti Global Expert, s. r. o.. Prohlídka je zdarma a trvá zhruba 15 minut. Na prohlídku se objednejte na telefonním čísle 957 105 105. Pokud prohlídka nebude provedena do 15 dnů od počátku pojištění, uplatňuje se navýšená spoluúčast na havarijním pojištění ve výši 66%. Detailní informace naleznete v závěrečném ustanovení na pojistné smlouvě.

Máte-li sjednáno havarijní pojištění u pojišťovny Slavia

Je nutné vozidlo nafotit. Fotodokumentaci je třeba pořídit a zaslat nejdříve v den počátku pojištění do 15 kalendářních dnů od sjednání pojištění. Přesný návod zde. Fotodokumentaci nám prosím zašlete na e-mailovou adresu prohlidky@klik.cz. Do předmětu zprávy uveďte číslo pojistné smlouvy. Do doby dodání fotodokumentace nemusí pojistitel poskytnout pojistné plnění. Detailní informace naleznete také e-mailu po sjednání smlouvy.

Přečtěte si ještě něco dalšího

Havarijní pojištění je pojištění motorových vozidel, které slouží ke krytí škod na vlastním autě. Způsobí-li někdo škodu vám, bude vám škoda vyplacena z povinného ručení toho, kdo škodu způsobil, poku...
Značka Klik.cz patří do mezinárodní skupiny Netrisk Group v rámci společnosti Klik.cz & ePojisteni.cz, s.r.o. Vznikla v roce 2011 a první pojistku uzavřela v listopadu téhož roku. Jsme stabilní společ...
Na Klik.cz odpovíme na všechny otázky Zajímá vás odpověď na otázku a na Klik.cz jste na ní nenalezli odpověď? Kontaktujte nás přes formulář, na telefonu 810 200 211 nebo přes email info@klik.cz a ...
Stále se snažíme zdokonalovat služby, které Vám přinášíme a hledat ještě vyšší úspory i v dobách růstu cen. Z toho důvodu došlo k rozšíření naší skupiny o nové společnosti a tímto krokem došlo také k ...