Agenta s povolením srovnávat jistě znáte. I v roce 2024 si srovnávač Klik.cz připravil zcela novou celoroční reklamu, která má formu živého zpravodajského vstupu. Už jste ji viděli?
Reklamní spoty jsou připraveny v několika variantách. V živém vstupu redaktorka informuje o protestech řidičů, kteří aktivistickou formou upozorňují na vysoké ceny pojištění automobilů.
V jednotlivých verzích spotů se tak řidiči přilepují ke svému vozidlu lepicí páskou, pálí technický průkaz či bivakují v autě na parkovišti. Spoty vypadají jako reálné reportáže z míst, kde protestují jednotliví řidiči.
„Reportážní formát jsme zvolili, abychom zaujali diváky. Většina reklamních spotů má podobný formát a v reklamním bloku zapadnou. Ve spotech pracujeme i s Agentem s povolením srovnávat, který jako hlas rozumu protestujícím řidičům ukazuje, že řešení jejich problému je snadné,“ uvádí marketingový ředitel Klik.cz Petr Princ.
Agent poradí, jak ušetřit
Stále jsme se zcela nevymotali z ekonomické recese. Je tedy pochopitelné, že budeme chtít minimalizovat své výdaje. Půjčky, hypotéky i pojištění patří k pravidelným výdajům. Dotýkají se tedy velkou mírou rodinných rozpočtů. Proč nezačít s revizí výdajů právě u nich? Reklama nám má připomenout, že k tomu můžeme využít srovnávač Klik.cz.
Věřím, že podoba naší kampaně diváka upoutá a pobaví,“ dodává marketingový manažer Klik.cz Petr Princ.
Reklamní kampaň: Proč to dělat jinak?
Kampaň „Proč to dělat jinak“ je postavena na tom, že na problémy není nutné upozorňovat radikálním protestem. Pozitivní změny se dá dosáhnout i jinak. Například dojednat si levnější pojištění vozidla je na Klik.cz snadné.
Agent s povolením srovnávat
V hlavní roli se opět setkáme s již dobře známým agentem. Agent s povolením srovnávat je součástí vizuální identity, která se srovnávači Klik.cz stále vyplácí. V roli agenta se i letos představil nositel Thálie za rok 2013, režisér a herec Petr Mikeska.
Kdo stojí za realizací originální reklamní kampaně?
Na reklamním spotu se režií podílel Jan Chramosta. Mediální plánování a nákup zajistila agentura Love Trouble. Kreativa vznikla in-house.
Nová kampaň odstartovala v lednu 2024 a je viditelná na všech důležitých českých TV stanicích, v rádiu i na internetu. Poběží také na fotbalových stadionech a v dalších experimentálních médiích.