Nový rok, nová televizní kampaň. I na rok 2023 si srovnávač Klik.cz připravil zcela novou televizní kreativu, jejímž hlavním poselstvím je šetřit tam, kde to není vidět.
Máme za sebou bouřlivý rok. Válka na Ukrajině, rapidně se zvyšující ceny energií, ekonomická nestabilita. Není divu, že mnoho lidí začalo omezovat výdaje - ať už na energie nebo třeba nákupy.
Je však s podivem, jak málo si lidé uvědomují, že ušetřit lze na místech, které nejsou viditelné na první dojem. Půjčky, hypotéky nebo třeba pojištění.
A právě proto přichází Klik.cz s novou televizní kampaní, která má za úkol lidem tuto skutečnost připomenout, neboť třeba právě pojistky jsou nákladnou položkou v rodinném rozpočtu, která je však často přehlížena.
V hlavní roli: Agent s povolením srovnávat
Hlavní roli v nové televizní kampani si zcela pochopitelně opět vystřihl Agent s povolením srovnávat. S touto vizuální identitou přišel Klik.cz před dvěma lety a sázka na ní se vyplácí. I tentokrát se tedy v hlavní roli Agenta představí nositel Thálie za rok 2013, režisér a herec Petr Mikeska.
Reklama dějově navazuje na velmi úspěšnou kreativu z roku 2022 a opět se tak setkáte s tajemným Filipem, který se po předchozích zkušenostech konečně rozhodl šetřit...
Kdo stojí za celým nápadem i realizací?
Na reklamním spotu se režií podílel Jan Chramosta, který stál už u zrodu vizuální identity Agenta s povolením srovnávat. Produkčně měl na starosti reklamu tým Love Trouble kolem Viktorie Lörinczové a Jaroslava Bláhy, doplněný o dlouhodobého konzultanta Martina Málka, který si vystřihl jednu z menších rolí.
Za Klik.cz se pak na tvorbě podílela dvojice Petr Princ a Marek Čehovský. Nová kampaň startuje od ledna 2023 a bude viditelná na všech důležitých českých stanicích.